- Beatriz Lafont
- Bruno Benne
- Corina Marti
- Cornelia Demmer
- Daniel Deuter
- David Eben
- Eva Káčerková
- Irena Troupová
- Irmtraud Hubatschek
- Jana Semerádová
- Julie Braná
- Kateřina Ghannudi
- Kateřina Klementová
- Letizia Dradi
- Lukáš Vendl
- Magdalena Malá
- Magdalena Švecová
- Marek Špelina
- Marek Štryncl
- Margot Oitzinger
- Michael Brüssing
- Nele Vertommen
- Ondřej Šindelář
- Ondřej Šmíd
- Peter Holtslag
- Peter Kooij
- Poppy Holden
- Robert Hugo
- Shalev Ad-El
- Veronika Svačinová
- Zuzana Švecová

Ondřej Šmíd
Zpěv při bohoslužběOndřej Šmíd je zpěvák a muzikolog. Studoval zpěv u prof. Jiřího Kotouče a na FF MUNI obory Akademie staré hudby a Hudební věda. Jako kantor a tenorista působí v katedrále sv. Víta a v kostele Nejsv. Salvátora v Praze.
Vystupuje a nahrává zejména se souborem Capella Regia. Představil se např. na festivalech Canto Gregoriano e polifonia (Itálie), Musica Liturgica (Izrael), Pražské Jaro, Festival komorní hudby Český Krumlov (barokní opera), Concentus Moraviae, Píseň našich kořenů (Polsko).
Zajímá se o barokní hudbu zejména 17. stol. Tématem jeho disertace je Alberik Mazák. Věnuje se také dílu Lodovica da Viadany a francouzským mistrům počátku 18. stol. Zajímá se o techniku zpěvu, hudební teorii, nauku raného baroka a zvláště o rétoriku a estetiku, které považuje za klíčové součásti interpretace.
Působí jako místopředseda Společnosti pro starou hudbu a Společnosti pro duchovní hudbu.
O třídě
Hlavním výstupem práce třídy je společný hudební doprovod mše ve farním kostele v neděli dopoledne na samotný závěr kurzů. Záměrem semináře je rovněž nabídka možnosti aktivního vystupování denně během kurzů v kostele při mši a provádění duchovní hudby v její autentické funkci.
Hlásit se mohou i účastníci z jiných tříd, kteří si chtějí „jen zazpívat“. Každodenní účast na mši a na zkoušce není závazná, zaleží na dohodě. Čas krátké zkoušky a večerní mše nekoliduje, je zařazen až po běžné výuce. Program se operativně přizpůsobuje zájmu. Ve všední dny budeme společně zkoušet a provádět renesanční a barokní moteta a vícehlasé písně. Pokročilí mohou provést vlastní nastudované skladby. K dispozici bude notový materiál vhodný pro sóla a menší obsazení, k hlubší individuální práci nad rámec společného času ve třídě. Spolupráce varhaníků, loutnistů i dalších instrumentalistů je samozřejmě vítána.
Nácvik a účast na závěrečné mši je jediným pevným bodem programu, abychom předem věděli, s kým můžeme počítat.
Časový rozvrh:
15:45–16:45 repertoár na všední dny
16:45–17:45 společný program na neděli
18:00–18:45 zpěv při mši (v pátek, na Cyrila a Metoděje v 9:00)
14:00–15:30 individuální práce dle domluvy