- Assunta Fanuli
- Barbora Kabátková
- Beatriz Lafont
- Brian Wright
- Bruno Benne
- Corina Marti
- Eva Káčerková
- Gábor Prehoffer
- Irmtraud Hubatschek
- Jana Semerádová
- Julie Braná
- Jürgen Banholzer
- Kateřina Klementová
- Lorenzo Charoy
- Luise Haugk
- Lukáš Vendl
- Magdalena Malá
- Marek Špelina
- Marek Štryncl
- Margot Oitzinger
- Michael Brüssing
- Ondřej Šmíd
- Ondřej Tichý
- Peter Holtslag
- Peter Kooij
- Robert Hugo
- Shalev Ad-El
- Veronika Svačinová
Luise Haugk
Barokní hobojLuise Haugk se narodila v hudební rodině v německém Erfurtu a studovala moderní hru na hoboj na Spezialschule für Musik v Drážďanech, na Hochschule für Musik Carl-Maria von Weber v Drážďanech a na Hudební akademii Hannse Eislera v Berlíně. Během studií se začala zajímat o historickou interpretační praxi a v letech 2003-2005 studovala barokní hoboj u Alfreda Bernardiniho na Hudební konzervatoři v Amsterdamu. Během studia barokního hoboje začala Luise Haugk spolupracovat s různými soubory zaměřenými na historickou interpretační praxi, jako jsou Lauttencompagney Berlin, Dresdner Barockorchester, Akademie für Alte Musik Berlin, Concerto Köln, English Baroque Soloists, Collegium 1704, Elbipolis a Les Amis de Philippe. Jako hudebnice na volné noze a sólová hráčka vystupovala po celé Evropě a v Japonsku. Realizovala také četná rozhlasová vysílání a nahrávky na CD. V únoru 2010 nahrála s českým souborem Musica Florea hobojový koncert Antonína Reichenauera. Luise Haugk žije v Drážďanech a má dva syny.
Další informace o lektorovi můžete najít na
O třídě
Kvalita zvuku barokního hoboje, frázování, ornamentika, artikulace, prstoklady, dech, intonační kontrola, dynamika a samozřejmě strojky :-) Všechny tyto aspekty budeme probírat na základě sólového i komorního hobojového repertoáru 18. století.
Navrhovaný repertoár
Francouzská, italská nebo německá literatura pro hoboj od konce 17. do poloviny 18. století. Klasicistní repertoár v případě vhodného nástroje.