- Assunta Fanuli
- Barbora Kabátková
- Beatriz Lafont
- Brian Wright
- Bruno Benne
- Corina Marti
- Eva Káčerková
- Gábor Prehoffer
- Irmtraud Hubatschek
- Jana Semerádová
- Julie Braná
- Jürgen Banholzer
- Kateřina Klementová
- Lorenzo Charoy
- Luise Haugk
- Lukáš Vendl
- Magdalena Malá
- Marek Špelina
- Marek Štryncl
- Margot Oitzinger
- Michael Brüssing
- Ondřej Šmíd
- Ondřej Tichý
- Peter Holtslag
- Peter Kooij
- Robert Hugo
- Shalev Ad-El
- Veronika Svačinová
Corina Marti
Zobcová flétnaStředověká a renesanční ansámblová hra
Cembalistka a flétnistka Corina Marti je mezinárodně proslulá pro své “mimořádně vyzrálé a expresivní” interpretace (Toccata) a “bezchybná” vystoupení (Diapason). Vede sólovou hudební dráhu, věnuje se komorní hře a také učí. Cestuje pravidelně napříč Evropou, po Severní i Jižní Americe, ale také na Blízký a Dálný východ. Její rozsáhlá diskografie je rozkročena od 14. století (istanpitte a intabulace) až po komorní hudbu a sólové koncerty vrcholného baroka. Nahrávky Coriny Marti odrážejí rozsah jejích hudebních zájmů a technických dovedností. Corina Marti vystupuje s řadou souborů a orchestrů provozujících starou hudbu (např. Hespèrion XXI, Coro della Radiotelevisione Svizzera Italiana a Helsinki Baroque Orchestra). Je spoluzakladatelkou a také jednou z uměleckých vedoucích souboru La Morra, který je oceňován na poli hudby pozdního středověku a rané renesance mimo jiné proto, že si “nikdy nenechá uniknout pozornost posluchače” (Gramophone). Corina Marti se věnuje výzkumu v oblasti pozdně středověkého a raně renesančního repertoáru pro klávesové nástroje a zobcové flétny. Výzkum významně přispívá k znovuoživení těchto nástrojů v současnosti. Vyučuje další generaci hudebníků na Schola Cantorum Basiliensis ve švýcarské Basileji a vede po světě mnoho mistrovských kurzů.
Další informace o lektorovi můžete najít na
www.lamorra.info
www.corinamarti.info
Navrhovaný repertoár
Zobcová flétna: Technické a interpretační aspekty hudby 17. a 18. století, se zaměřením na skladby G. Ph. Telemanna Sonáty, Fantasie, triové sonáty atd.). Studenti si mohou přinést i vlastní repertoár.
Středověká ansámblová hra: Guillaume Dufay (repertoár a instrumentální úpravy)