- Assunta Fanuli
- Barbora Kabátková
- Beatriz Lafont
- Brian Wright
- Bruno Benne
- Corina Marti
- Eva Káčerková
- Gábor Prehoffer
- Irmtraud Hubatschek
- Jana Semerádová
- Julie Braná
- Jürgen Banholzer
- Kateřina Klementová
- Lorenzo Charoy
- Luise Haugk
- Lukáš Vendl
- Magdalena Malá
- Marek Špelina
- Marek Štryncl
- Margot Oitzinger
- Michael Brüssing
- Ondřej Šmíd
- Ondřej Tichý
- Peter Holtslag
- Peter Kooij
- Robert Hugo
- Shalev Ad-El
- Veronika Svačinová
Shalev Ad-El
CembaloShalev Ad-El absolvoval Královskou konzervatoř v Haagu v roce 1988. Jako sólista hrál s většinou hlavních orchestrů v Izraeli, včetně Israeli Philharmonic Orchestra a byl ředitelem a hlavním dirigentem izraelského komorního orchestru, Netanya Kibbutz Orchestra (NKO).
V letech 1997–2007 byl stálým hostujícím dirigentem a ředitelem koncertní řady Staatskapelle Halle, v letech 2009–2010 byl hlavním hostujícím dirigentem filharmonie v Bogotě a v letech 2013–2017 v Hanoi. Je hudebním ředitelem Accademia Daniel a Oslo Baroque soloists a členem souborů Il Gardellino a Berlin Philharmonic Stradivarius Soloists.
Jako cembalista a dirigent pravidelně účinkuje na hlavních světových podiích jako Carnegie Hall, Suntory Hall and Wigmore Hall se soubory jako Berlin Symphony, Berlin Kammerorchester des Konzerthauses, Hong Kong APA Orchestra, Israel Symphony (Israel Opera orchestra), Israel Chamber Orchestra, Jerusalem Symphony, SCMF Orchestra Sydney, Bangkok Symphony, Panama National Symphony, UniRio Orchestra v Rio de Janeiro, Peruvian National Symphony, Philippines Philharmonic a Albanian Radio Orchestra.
Ad-El vyučoval na Masarykově Univerzitě v Brně, Academy of Early Music v Drážďanech a na Boston University. Nahrál více než 80 CD pro Deutsche Gramophone, Chandos, Denon, CPO, Accent ad.
V roce 2008 získal cenu Johann-Friedrich-Fasch-Preis za celoživotní přínos k oživování středoněmecké hudby.
Další informace o lektorovi můžete najít na
O třídě
Třída je určena profesionálům nebo velmi pokročilým hráčům, dále studentům hudby, kteří se chtějí více ponořit do studia hry na cembalo, doprovodů, komorní a sólové hry s orchestrem.
Navrhovaný repertoár
Continuo, continuo, continuo a jakýkoliv sólový repertoár 17. a 18. století. Studenti jsou vyzváni, aby si přivezli repertoár, na kterém chtějí pracovat.