- Beatriz Lafont
- Brian Wright
- Bruna Gondoni
- Corina Marti
- David Eben
- Eva Káčerková
- Gabor Prehoffer
- Irmtraud Hubatschek
- Julie Braná
- Jürgen Banholzer
- Kateřina Klementová
- Lieven Baert
- Luise Haugk
- Lukáš Janko
- Lukáš Vendl
- Magdalena Malá
- Marek Špelina
- Marek Štryncl
- Markéta Cukrová
- Michael Brüssing
- Michaela Ambrosi
- Miloslav Študent
- Miloš Valent
- Poppy Holden
- Richard Šeda
- Robert Hugo
- Shalev Ad-El

Jürgen Banholzer
Barokní varhanyJürgen Banholzer studoval hru na varhany v Bostonu (USA) u Jamese Davida Christie, na Musikhochschule ve Stuttgartu u Ludgera Lohmanna (za podpory stipendia Studienstiftung des Deutschen Volkes) a u Jeana Boyera na Conservatoire National Supérieur de Musique v Lyonu. Zpěv studoval na Schole Cantorum v Basileji, později získal titul PhD v oboru hudební vědy na univerzitě v Mohuči.
Jako varhaník vystupuje v Německu, Rakousku, Francii a Švýcarsku. Největší pozornost věnuje varhanní hudbě a varhanám 17. a 18. století. Jako hráč continua (cembalo, varhany) vystupuje se soubory Johann Rosenmüller Ensemble, Freiburger Barockorchester, Balthasar-Neumann-Ensemble, L’Arpa festante, La Dolcezza, Stefan Temmingh & Ensemble, ad.
Společně s rakouskou hráčkou na cimbál Margit Übellacker založil soubor La Gioia Armonica, který za jeho řízení pořídil první novodobé nahrávky děl Antonia Caldary a Johanna Georga Reuttera u firmy Ramée a stanice Radio Bremen, pochvalně přijaté kritikou (Early Music, Goldberg, BBC Music Magazine). Soubor vystoupil na festivalech Händelfestspiele Halle, Dordrecht Bachfestival a Mitteldeutsche Heinrich-Schütz-Tage.
Do roku 2010 vystupoval Jürgen Banholzer jako kontratenorista na koncertech, natáčel v rozhlasu a na CD, ve spolupráci s dirigenty (Thomas Hengelbrock, Ivor Bolton, Harry Christophers a Jean-Claude Malgoir) a významnými soubory dobových nástrojů (Concerto Köln, Il Seminario Musicale, Das Kleine Konzert, Concerto poetico Zürich, L’arpa festante, L’Orfeo, La Gamba). Jeho nahrávka sólových kantát Antonia Caldary se setkala s velkým ohlasem. Podílel se na operních představeních uvedených na Ludwigsburger Festspiele, Festival de Musique du Haut-Jura, Wiener Festwochen, Feldkirch-Festival Festspielhaus Baden-Baden a v Bayerische Staatsoper / Prinzregententheater. Spolupracoval se soubory Huelgas Ensemble, Johann Rosenmüller Ensemble, Capella Ducale & Musica Fiata, Clemencic Consort, La Fenice, Weser-Renaissance, La Chapelle Rhenane, Balthasar-Neumann-Chor, a Amsterdam Baroque Choir, se kterými vystupoval v Evropě, USA a Číně.
V letech 2004 – 2014 vyučoval Jürgen Banholzer hru bassa continua, hudební analýzu a historické kompoziční techniky na katedře hudební vědy university v Mohuči.
Další informace o lektorovi můžete najít na
O třídě
Třída je otevřena pro varhaníky, ale také pro cembalisty a dokonce i klavírsty, kteří si přejí získat zkušenost se způsobem hry na barokní varhany.
Navrhovaný repertoár
Můžete si přivést jakoukoliv hudbu, která je vhodná pro varhany s lomenou oktávou CDEFF#až c3 (d3) na dva manuály a pedál o rozsahu CDEFGAB♭B. Berte v potaz, že ladění varhan je vhodné pro tóniny s “nižším” předznamenáním (= s nízkým počtem posuvek) a tóniny jako As dur, Fis dur nebo Cis dur budou znít velmi drsně.