- Andrea Miltnerová
- Barbora Kabátková
- Beatriz Lafont
- Brian Wright
- Eva Káčerková
- Florencia Gomez
- Gabor Prehoffer
- Irmtraud Hubatschek
- Jakub Burzyński
- Jakub Kydlíček
- Jana Anýžová Chytilová
- Julie Braná
- Jürgen Banholzer
- Kateřina Klementová
- Letizia Dradi
- Lorenzo Charoy
- Lukáš Janko
- Lukáš Vendl
- Magdalena Malá
- Magdalena Švecová
- Marek Niewiedzial
- Marek Špelina
- Marek Štryncl
- Michael Brüssing
- Michaela Koudelková
- Ondřej Šindelář
- Ondřej Šmíd
- Richard Šeda
- Robert Hugo
- Shalev Ad-El
- Stanislava Mihalcová

Ondřej Šindelář
Barokní fagotOndřej Šindelář vystudoval Hochschule für Musik ve švýcarské Basileji ve třídě italského fagotisty Sergia Azzoliniho a později pokračoval ve studiích staré hudby a historických nástrojů na Schola Cantorum Basiliensis.
Byl členem Symfonického orchestru Českého rozhlasu a Symfonického orchestru hl. m. Prahy FOK. Hrál s festivalovým orchestrem ve švýcarském Verbier, londýnským Philharmonia Orchestra nebo třeba Kremeratou Balticou. Je zakladatelem Belfiato Quintetu, českého komorního dechového souboru, který působí od roku 2005. Mimo koncerty České filharmonie a Belfiato Quintetu ho můžete slyšet hrát i na fagoty z období baroka nebo klasicismu, které ve volných chvílích rád studuje a sbírá.
Vede kurz hry na historické nástroje na JAMU v Brně, pravidelně učí na Letní hobojové a fagotové akademii J. Likina a O. Šindeláře a spolupracuje s hudebním vydavatelstvím Bärenreiter.
O třídě
Fagotová třída na MLŠSH Valtice je určena všem zájemcům a adeptům hry na fagot – začátečníkům i pokročilým. Jediným předpokladem je zájem o tzv. “starou hudbu”, tedy převážně hudbu 18. století, ale také st. 17., či 19. Primárně se ve třídě bude vyučovat hra na nástroje tzv. dobové – barokní i klasicistní. Nástroj bude možné si i vypůjčit (prosíme o informaci na email registrace@early-music.
Slovo lektora: “Rád bych se studenty, kromě inspirace v interpretaci sólových, či komorních skladeb, sdílel svůj pohled na hru v continuu. Jak podpořit sólistu, zvýraznit harmonii, kontrolovat tempo, jak se vmísit do zvuku skupiny, jak pracovat s dechem atd. To jsou dle mého zásadní schopnosti, na kterých lze pracovat v jakékoliv fázi vývoje nejen continuisty, ale fagotisty obecně.”
Navrhovaný repertoár
J. B. Boismortier – Sonatas for two bassoons op. 14, G. Ph. Telemann – Sonatina TWV 41:c2, Sonata f minor TWV 41:f1, A. Reichenauer – Bassoon concerto (i.e. F major), A. Vivaldi – Concerto for bassoon (i.e. g minor RV 496), trio-/quadro- sonatas etc. etc.