- Beatriz Lafont
- Brian Wright
- Corina Marti
- David Eben
- Eva Káčerková
- Gábor Prehoffer
- Irena Troupová
- Irmtraud Hubatschek
- Jitka Pokorná
- Julie Braná
- Jürgen Banholzer
- Lorenzo Charoy
- Lucie Dušková
- Lukáš Vendl
- Magdalena Malá
- Małgorzata Józefowska
- Marek Špelina
- Marek Štryncl
- Michael Brüssing
- Ondřej Šindelář
- Ondřej Šmíd
- Ondřej Tichý
- Poppy Holden
- Richard Šeda
- Robert Hugo
- Romana Agnel
- Shalev Ad-El
- Veronika Svačinová

Corina Marti
Zobcová flétnaStředověká a renesanční ansámblová hra
Cembalistka a flétnistka Corina Marti je mezinárodně proslulá pro své “mimořádně vyzrálé a expresivní” interpretace (Toccata) a “bezchybná” vystoupení (Diapason). Vede sólovou hudební dráhu, věnuje se komorní hře a také učí. Cestuje pravidelně napříč Evropou, po Severní i Jižní Americe, ale také na Blízký a Dálný východ. Její rozsáhlá diskografie je rozkročena od 14. století (istanpitte a intabulace) až po komorní hudbu a sólové koncerty vrcholného baroka. Nahrávky Coriny Marti odrážejí rozsah jejích hudebních zájmů a technických dovedností. Corina Marti vystupuje s řadou souborů a orchestrů provozujících starou hudbu (např. Hespèrion XXI, Coro della Radiotelevisione Svizzera Italiana a Helsinki Baroque Orchestra). Je spoluzakladatelkou a také jednou z uměleckých vedoucích souboru La Morra, který je oceňován na poli hudby pozdního středověku a rané renesance mimo jiné proto, že si “nikdy nenechá uniknout pozornost posluchače” (Gramophone). Corina Marti se věnuje výzkumu v oblasti pozdně středověkého a raně renesančního repertoáru pro klávesové nástroje a zobcové flétny. Výzkum významně přispívá k znovuoživení těchto nástrojů v současnosti. Vyučuje další generaci hudebníků na Schola Cantorum Basiliensis ve švýcarské Basileji a vede po světě mnoho mistrovských kurzů.
Spolu s Corinou Marti bude ve třídě působit její asistentka Fiona Kizzie Lee, absolventka univerzit v Hong-Kongu, Londýně a Baselu, kde studovala mj. u Coriny Marti. Jako hráčka na zobcovou flétnu a klávesové nástroje se specializuje na hudbu středověku a renesance.
Další informace o lektorovi můžete najít na
www.lamorra.info
www.corinamarti.info
O třídě
Zobcová flétna: Důraz bude kladen na techniku a interpretaci hudby 17. století, studenti ale mohou přijet i s mladším repertoárem.
Středověká ansámblová hra: Píseň a její podoby v hudební kultuře 15.století
Navrhovaný repertoár
Zobcová flétna: Cokoliv do konce 18. století
Středověké ansámbly: Tance a estampidy ze 13. a 14. stol. Pokud byste chtěli přinést své vlastní skladby, na kterých pracujete, pošlete je prosím na e-mail: registrace@early-music.cz.