- Beatriz Lafont
- Corina Marti
- Cornelia Demmer
- Daniel Deuter
- David Eben
- Eva Káčerková
- Irena Troupová
- Jana Semerádová
- Julie Braná
- Kateřina Ghannudi
- Lukáš Vendl
- Magdalena Malá
- Magdalena Švecová
- Marek Špelina
- Marek Štryncl
- Margot Oitzinger
- Michael Brüssing
- Nele Vertommen
- Ondřej Šindelář
- Peter Holtslag
- Peter Kooij
- Poppy Holden
- Robert Hugo
- Shalev Ad-El
- Veronika Svačinová
Robert Hugo
Sbor (duchovní hudba a opera)Absolvoval fyzikální chemii na přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy, hudební teorii na pražské AMU a hudební vědu na brněnské Masarykově univerzitě. Na AMU zároveň studoval varhany u profesorů Milana Šlechty a Jaroslava Tůmy, hře na cembalo se věnoval u Helmuta Frankeho a Johna Tolla. Zkušenosti v oboru staré hudby získal působením v souborech staré hudby v Německu, Polsku, Francii a Velké Británii, především v projektech Holgera Eichhorna a Marcina Bornus Szczycinského.
Od r. 1990 pracuje jako varhaník akademického kostela Nejsv. Salvátora v pražském Klementinu. Krátce působil jako dirigent opery Národního divadla v Brně. Koncertoval v mnoha Evropských zemích a Kanadě. Jako sólista se věnuje převážně historickým varhanám a klávesovým nástrojům jihoněmecké oblasti.
Svou vědeckou i uměleckou práci zasvětil unikátní osobnosti benediktinského barokního skladatele Gunthera Jacoba. Se souborem Capella Regia Praha, který založil r. 1991 se po léta věnuje české a středoevropské barokní hudbě. V posledních letech realizoval řadu operních projektů v barokních divadlech v Českém Krumlově a Valticích.
Výsledkem jeho vědecké i umělecké činnosti je dlouhá řada převážně premiérových nahrávek z oblasti české i světové hudby. Vyučoval hudebně-teoretické předměty na Vysoké škole pro duchovní hudbu v německém Görlitz a v současnosti vyučuje na oddělení Teorie a provozovací praxe staré hudby filozofické fakulty Masarykovy univerzity.