- Beatriz Lafont
- Corina Marti
- Cornelia Demmer
- Daniel Deuter
- David Eben
- Eva Káčerková
- Irena Troupová
- Jana Semerádová
- Julie Braná
- Kateřina Ghannudi
- Lukáš Vendl
- Magdalena Malá
- Magdalena Švecová
- Marek Špelina
- Marek Štryncl
- Margot Oitzinger
- Michael Brüssing
- Nele Vertommen
- Ondřej Šindelář
- Peter Holtslag
- Peter Kooij
- Poppy Holden
- Robert Hugo
- Shalev Ad-El
- Veronika Svačinová
Magdalena Švecová
Dramatická třída pro mládežVystudovala nejprve hru na housle na konzervatoři v Českých Budějovicích a v Praze, dále na Universität für Musik und darstellende Kunst ve Vídni. V roce 2004 absolvovala na JAMU v Brně operní režii ve třídě doc. Aleny Vaňákové.
Komorní opera JAMU uvedla například její inscenace Milhaudovy Opuštěné Ariadny a Osvobozeného Thésea, Žirafí operu Markéty Dvořákové, Počátek románu a balet Rákós Rákoczy Leoše Janáčka (premiéra v rámci Mezinárodního festivalu Janáčkovo Brno 2004). K dalším jejím inscenacím patří Krčkova elektroakustická opera Nevěstka Raab (2003) a Stravinského Příběh vojáka (2005), který byl zahajovacím představením po rekonstrukci otevřeného divadla Reduta v Brně. Pro Divadlo J. K. Tyla v Plzni nastudovala Donizettiho Dona Pasquala (2005), Mozartovu Figarovu svatbu (2007), Dvořákova Jakobína (2010) a Krčkovu operu Šaty, jaké svět neviděl (2014). Pro Národní divadlo v Praze vytvořila inscenaci Smetanovy Prodané nevěsty (2008), Mozartovy Figarovy svatby (2018), Rossiniho Lazebníka sevillského (2021) a spolupracovala na uvedení Brittenovy Noemovy potopy (2016). V Národním divadle Brno režírovala Donizettiho Nápoj lásky (2017), Zámečníkova Ferdu Mravence (2020), Pucciniho Bohému (2021) a operetu Veselá vdova (2023), v Jihočeském divadle připravila v roce 2018 autorský projekt zahrnující soubor činohry i opery s názvem Don G a v roce 2022 vytvořila velkou francouzskou operu Samson a Dalila.
Pravidelně spolupracuje s Festivalem Smetanova Litomyšl, podílela se na založení staggiony na Zámku v Nových Hradech a uvedla zde řadu projektů (H. Purcell The Fairy Queen, J. P. Rameau Pygmalion, Monteverdi – Benda – Martinů – 3x Ariadna…). Spolupracuje také s Festivalem komorní hudby v Českém Krumlově, pro který nastudovala několik barokních oper, podobně jako se souborem Musica Florea. Vyučuje na Pražské konzervatoři operní herectví a od loňské sezóny také operní režii na JAMU.
V letech 2015–2019 působila jako moderátorka pořadu Noční Mikrofórum v Českém rozhlase. K Roku české hudby přispěla režií Smetanovy Hubičky v Divadle J. K. Tyla v Plzni.
O třídě
Základy herectví, rozvíjení fantazie v hudebním divadle, práce s tělem, práce ve skupině, pohybové divadlo.
Třída je určena pro mládež ve věku 12 – 16 let.
Navrhovaný repertoár
Představení na téma Malý princ. Studenti dostanou všechny materiály od lektora.