- Beatriz Lafont
- Corina Marti
- Cornelia Demmer
- Daniel Deuter
- David Eben
- Eva Káčerková
- Irena Troupová
- Jana Semerádová
- Julie Braná
- Kateřina Ghannudi
- Lukáš Vendl
- Magdalena Malá
- Magdalena Švecová
- Marek Špelina
- Marek Štryncl
- Margot Oitzinger
- Michael Brüssing
- Nele Vertommen
- Ondřej Šindelář
- Peter Holtslag
- Peter Kooij
- Poppy Holden
- Robert Hugo
- Shalev Ad-El
- Veronika Svačinová
Kateřina Ghannudi
Historické harfyHarfenice Kateřina Ghannudi studovala hru na harfu u Jany Střížkové a zpěv u Lenky Pištěcké v Praze a u Glorie Banditelli v italském Terni. Je absolventkou bakalářského programu barokní harfy pod vedením Loredany Gintoli ve Veroně. Vedle sólového vystupování doma i v zahraničí spolupracuje jako harfenice i jako zpěvačka se soubory Quintana, Ensemble Micrologus, Anonima Frottolisti, La Folia Barockorchester, In Cordis a jako hráčka bassa continua s Czech Ensemble Baroque, lautten compagney BERLIN, Collegium 1704, Musica Florea a Cappella Mariana.
Její snaha o poznání jiných kultur (Mgr. v oboru kulturologie na FF UK v Praze) ji v minulosti přivedla také ke spolupráci se soubory věnujícími se worldmusic. S harfou se představila na prestižních mezinárodních festivalech – Concertgebouw Amsterdam, De Bijloke Gent, Wratislavia Cantans, KKL Luzern, Smetanova Litomyšl, Teatro Olimpico di Vicenza, Innsbrucker Festwochen, Händel-Festspiele Halle, Wigmore Hall, Al Bustan Festival (Libanon), Teatro Nacional di San José (Kostarika)… a dále mj. na CD “Cleopatra” (Regula Mühlemann) a na CD “Siciliane – The Songs of an island” (Pino De Vittorio). Zúčastnila se nahrávání pro Český rozhlas, Proglas, Rai3, Klara, BR Klassik, Radio Vaticana a pro vydavatelství Glossa Music, Sony Classic, Supraphon, Tactus a Arta. Věnuje se pedagogické činnosti v Accademia Resonars v italském Assisi a pořádá semináře o hře na historické harfy.
O třídě
Vítáni jsou hráči na všechny druhy harf se zájmem o historický repertoár od středověku po baroko. Podle zaměření studenta a typu harfy (v přihlášce uveďte s jakým nástrojem přijedete – harfa gotická, renesanční, dvouřadá, barokní trojřadá, lidová…) se budeme věnovat interpretaci jednotlivých skladeb daného období a technice hry, u barokní harfy včetně základů hry bassa continua a možnosti studia španělské harfové tabulatury.
Navrhovaný repertoár
Libovolný, na harfu hratelný, repertoár období středověku a renesance, pro barokní harfu (např. Lucas Ruiz de Ribayaz, Diego Fernández de Huete, Giovanni Maria Trabaci, Ascanio Mayone, Girolamo Frescobaldi, Giulio Caccini, Claudio Monteverdi, John Dowland, Henry Purcell, Georg Friedrich Händel…).
Samozřejmě lektorka uvítá, přinesou-li studenti vlastní skladby, na kterých chtějí pracovat.